loading
Aromatechnics je společností zaměřující se na provonění komerčních prostor s využitím nejmodernějších technologií se sídlem v České Republice. Jsme dodavatelem vonných esencí nejvyšší možné kvality s nejpřísnějšími certifikacemi ECOCERT, NATRUE, COSMOS. Poskytujeme profesionální servis a poradenství v oblasti aromamarketingu.

Co je aroma marketing?

„Zvyšte povědomí o své značce“

Příjemná vůně dokáže propojit Vaše podnikání se zákazníkem okamžitě. Díky přítomnosti vůně se značka stává pro klienta snadno zapamatovatelná a v porovnání s ostatními značkami, které vůni nevyužívají, je její vnímání zákazníkem silnější. Proto se aroma marketing dnes využívá jako součást celkové brand strategie společnosti.

Aroma marketing není pouze o propojení konkrétního produktu/služby společnosti s vhodnou vůní. Prostřednictvím mnoha studií je dokázáno, že vůně ovlivňuje až 75% našich denních emocí a zároveň hraje významnou roli v paměti. Důvodem je napojení čichu na limbickou část mozku. V této části mozku sídlí emoce a vzpomínky. Nehledejme zde logiku. Ta sídlí ve druhé, v analytické části.

Jaké vůně vás ve vzpomínce spolehlivě přenesou na určité místo v určitý čas? Jedná se o vůni posekané trávy, která vám připomene tu intenzivní vůni po dešti, když jste si do té mokré trávy chtěli sednout?

Jedná se o vůni jablečného štrůdlu, která Vám připomene nedělní rodinnou pohodu po obědě, kdy jste byli všichni spolu?

Nebo je to vůně Old Spice, která se „táhla“ celou budovou střední školy?

 

Proč aroma marketing?

Celkem 83% reklamy je sděleno prostřednictvím zraku nebo sluchu. Aroma marketing je díky působení na čich vhodným nástrojem pro propagaci společnosti ve 2. tisíciletí.

  1. Vůně dokáže ovlivnit až 75 % denních emocí a hraje podstatnou roli při vytváření vzpomínek (Hirsch, 1995, International Journal of Aromatherapy)
  2. Výzkum společnosti Nike prokázal, že v provoněné prodejně nejenže vzrostla ochota zákazníků ke koupi sportovních bot (o 84%), ale zákazníci byli ochotni za stejný typ bot zaplatit o 10,3 USD více.
  3. Dle studie věnované kasinům došlo k 53% nárůstu objemu prosázených peněz v provoněném kasinu v porovnání s neprovoněným (Brand Sense, Martin Linstrom, Free Press 2005).

Proč Aroma Technics?

  1. Využíváme technologii „cold-air“ diffusion. Díky této technologii dokážeme zachovat integritu (nebo celistvost?) vonných esencí. Samotná vůně je distribuována (se dostane?) do vzduchu ve formě mikročástic a díky tomu provoníme každý kout místnosti rovnoměrně.
  2. Atraktivní design, jednoduché a intuitivní ovládání jsou typickým znakem našich přístrojů. Některé z přístrojů lze ovládat i prostřednictvím mobilního telefonu, nainstalované aplikace a Bluetooth.
  3. Zárukou kvality jsou originální vonné esence splňující certifikace Ecocert, Natrue, Cosmos. Jejich použití nepředstavuje žádné zdravotní riziko, a to ani pro alergiky.
Pro zákazníky


Přístroje
Vůně
Naši klienti
Výzkum
Kontakty
 

Propoj se s námi

O nás

Jméno *
Email *
Telefon *
Specifikace prostor *
O nás


Aromatechnics je společností zaměřující se na provonění komernčích proctor s využitím njmodernějších technologií se sídlem v České republice. Jsme dodavatelem vonných esencí nejvyšší možné kvality s nejpřísnjšími certifikacemi ECOCERT, NATRUE, COSMOS. Poskytujeme profesionální servis a poradenství v oblasti aromamarketingu.

' ';